Doorgaan naar hoofdcontent

Ontdekt

HA! Dutch Bloggies Award, Honest Scrap Award, pff, who needs it? Nee, dan dit: ik ben gewoon ontdékt, ik ben ontdékt!
Dit berichtje vond ik vandaag in mijn mailbox:

Gefeliciteerd, u bent ontdekt!

Op uw weblog Novy Loopt Over viel het ons namelijk op dat u graag en goed schrijft. En schrijverstalent als dat van u zien we graag groeien. Daarom hebben we Revolutie in Uitgeversland opgericht: een uniek en vernieuwend uitgeefplatform, dat begin 2010 online gelanceerd wordt. We nodigen u van harte uit om als eerste bij dit spraakmakende concept betrokken te zijn.

Het concept is een initiatief van Valentine van der Lande. Na jaren ervaring te hebben opgedaan bij bedrijven als De Arbeiderspers en Bol.com besloot ze dat het tijd was voor een Revolutie in Uitgeversland. Het doel: schrijvend talent een kans te geven om door te breken, zonder de traditionele paden in de uitgeefbranche te betreden. Het concept wordt inmiddels gesteund door grote namen in de internet- en uitgeefwereld.

Gunt u uzelf een vervolgstap in uw schrijfcarrière? Stuur ons dan een reactie op deze e-mail. Wij nemen contact met u op en geven u meer informatie over de mogelijkheden.

Wij kijken uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groeten,
Coen Borgman
www.revolutieinuitgeversland.nl



Dus. Als ik nou straks heel erg beroemd ben hè. Blijft u dan wel gewoon tegen me doen?