Doorgaan naar hoofdcontent

Wobble

Sorry,
Te melig.
Maar ja.
Lol met de iPhone.
U kent het wel.




Edit 23-6:
Okee, ik geloof dat ik even wat moet uitleggen, voor ik van kindermishandeling wordt beschuldigd. Of Aktiegroep Burgerbelangen op mijn nek krijg.

Kijk.
Ik schud natuurlijk niet écht met Loïs (duh!). Het is een foto op mijn iPhone, waarop een appje is losgelaten, waarmee je een gedeelte van de foto kunt laten wiebelen. Dat wiebelen filmden we dan weer, met de iPhone van Henk. (En omdat ik niet kon zien wat ik deed en dus niet wist hoe hard ik precies met de telefoon moest schudden voor het gewenste effect ziet het er dus een beetje beroerd uit.)
De hand die het hoofdje van Loïs vasthoud is overigens de hand van Bo. De combinatie van precies die foto (die al maanden geleden is gemaakt) met het wiebeleffect maakt het zo grappig. Vonden wij dan.

Kijk.
Lieve mama. Met driedubbele onderkin.