Doorgaan naar hoofdcontent

Qu'est-ce que tu mange, chien?

De vakantie was een aaneenschakeling van bizarre, ontroerende en hilarische anekdotes, maar allemaal van het type je had er bij moeten zijn, dus ik ga dr niet aan beginnen.
Zo.
Door naar de foto's. (Overigens ook niet heel veel soeps; het was zo leuk dat we van de weeromstuit zo'n beetje vergaten om foto's te maken.)



*In de kano Anna-Maria, natuurlijk ook mee.


Ik kom binnenkort trouwens nog op de vakantie terug, want ik las een boek. En dat is op zich niet zo'n verheffend feit, want zoals zovelen lees ik op vakantie wel vaker een boek, of hele stapels zelfs, maar ik las deze vakantie een werkelijk práchtig boek. En daar ga ik u over vertellen. Maar nu niet. Nee, zeg. Ik moet nog vijftien wasmachines wegvouwen.


Oh. De titel? Nja, iets met Merlijn. En wagenziekte. En een vriendelijke Franse mevrouw met twee hondjes.
U had er bij moeten zijn.