Doorgaan naar hoofdcontent

Morgen wordt ze drie

Ik was eigenlijk van plan om vanavond naar About Last Night te gaan kijken. Met de Rob Lowe van toen. U weet wel. Zoals Susy me vanavond naar mij twitterde:

Susy Woooow! About last night. Zwijmeldezwijmelderobdezwijmel.
Maar ja, ik moest de slingers nog ophangen (dat laat ik normaal gesproken aan Henk over maar die moest uitgerekend op de avond voor de verjaardag van ons kind wérken...tss.. Bij de 3voor12 clubtour in Diepenheim), de keuken nog stofzuigen en de cadeautjes nog inpakken. En toen had ik het eerste uur al gemist en dacht: laat maar.
Ook omdat de onvermijdelijke trip down memory lane inmiddels had toegeslagen.
Ik liet Rob Lowe voor wat ie was en las in plaats daarvan maar weer eens mijn 'brief aan ongeboren kind', en het verslag van die prachtige dag: 21 mei 2008.
Zucht.
Mooi, man.

Morgen wordt ze drie.


Meer lezen? Over 3voor12 en het geboortekaartje van Loïs? Klik