Doorgaan naar hoofdcontent

Nurse Jackie

Het is niet zo dat ik me de illusie maak dat u mijn tips opvolgt.
Zo ging u vast niet op mijn aanraden naar de film Melancholia toen die draaide en ik denk ook niet dat iemand op mijn aanraden De Geschiedenis van de Liefde van Nicole Krauss is gaan lezen. 
Wat echt heel jammer is, maar dat terzijde.
Ik doe het zelf ook zelden. Tips opvolgen. Of het moet al heel makkelijk zijn, dat ik gewoon ergens op kan klikken ofzo. Anders gaat het gewoon het ene oor in en het andere weer uit.

Maar deze tip kan ik u gewoonweg niet onthouden.
Ik heb een nieuwe verslaving. Ze heet Nurse Jackie.
Zo. briljant.
Echt, als u enigszins van Grey's Anatomy en/of House houdt - of beter nog als u Grey's Anatomy en/of House leuk vindt, maar toch nog wat mist - wat meer 'diepgang' en zwartere humor - dan MOET u Nurse Jackie zien, op DVD.
Moet, ja.
Echt.
Echtechtecht.